Dec 25, 2009

Surah al-Kafirun Dalam bahasa Iban


Enggau nama Allah petara ti pemadu manah serta ti pemadu penyayau.

1. Sebut meh ulih nuan oh kita ti enda arap ka petara serta nyembah petara ti salah!

2. Aku enda nyembah utai ti disembah bala kita.

3. Lalu kita pan enda nyembah petara ti disembah aku.

4. Aku pan pia mega nadai nyembah utai ti disembah bala kita.

5. Kita pan nadai kala nyembah petara ti disembah aku.

6. Enggi kita pengarap kita lalu, bagi aku pengarap aku.


Nota: PTS sedang mengusahakan penterjemahan dan penerbitan al-Quran ke dalam bahasa Iban dan Kadazan. Projek-projek ini dilaksanakan oleh anak syarikat PTS Darul Furqan Sdn. Bhd.


Sumber:

Puan Ainon Mohd
Presiden,
Universiti Terbuka PTS
ainon@pts.com.my

1 Komen:

Anonymous said...

apoo, manah amai enti amai2 ka ngangak baka tu, teruska usaha, anang badu

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Free Blogger Templates | Walgreens Printable Coupons